STATISTIK

Ja ni mina kära vänner, kan ju erkänna att det känns en aning konstigt att blogga för mina 51, men älskade bloggläsare varje dag. Har ju inte gått ut med att jag börjat blogga igen efter min bloggpaus på sisådär en ett - ett halvt år. Men får la ta att fylla facebook och allt annat med mitt bloggnamn förr eller senare. Kanske har jag några söta läsare som kanske kan sprida mitt namn vidare ? ;) Roligt att ni 51 diggar blöggen iaf, och tack för mitt första besöksrecord på ett halvår !

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppskatta det du har :D

2011-01-17 @ 16:36:15
Postat av: Anonym

you go girl !!

2011-01-17 @ 18:41:32
Postat av: rodja&bea

du sa ju så himla fina saker!! Ha det så gott finafrida!

2011-01-20 @ 21:18:41
URL: http://rodjaochbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0